Filmari cu drona
SkyExpression.ro - Menu
Preturi Produse si Servicii
Preturi
Filmari cu Drona
Filmari cu drona
Foto Video Nunta
Foto Video Nunta
Extraoptiuni Nunta
Extraoptiuni Nunta
Efecte Speciale Dansul Mirilor
Efecte Speciale - Dansul Mirilor
Fotografie 360 Grade Nunta
Fotografie 360 Grade Nunta
Filmare 360 Grade Nunta
Filmare 360 Grade Nunta
Invitatii Nunta Personalizate Digitale Video
Invitatii Nunta Digitale Video
Invitatii Botez Personalizate Digitale Video
Invitatii Botez Digitale Video
Invitatii Nunta - Botez Personalizate Digitale Imagine
Invitatii Digitale Imagine
Caricaturist nunta
Caricaturist Nunta
Caricaturi Digitale
Caricaturi Digitale
Caricaturi La Comanda
Caricaturi La Comanda
Portrete in Creion
Portrete in Creion
Portrete Pictate in Ulei
Portrete Pictate in Ulei
Marturii Magnetice Instant
Marturii Magnetice Instant
Machetare Albume Fotocarte
Machetare Albume Fotocarte
Albume Fotocarte Premium
Albume Fotocarte Premium
Pachete Albume Fotocarte Premium
Pachete Albume Fotocarte Premium
Albume Fotocarte LUX
Albume Fotocarte LUX
Albume Fotocarte LUX
Pachete Albume Fotocarte LUX
Carti Programare Incepatori
Carti Programare
Software
Software
Webdesign
Webdesign
Tur Virtual 360 Grade
Tur Virtual 360 Grade
Fotografie De Produs
Fotografie De Produs
Fotografie De Produs 360 Grade
Fotografie De Produs 360 Grade
Icoane Pictate Pe Lemn Cu Foita De Aur
Icoane Pictate Pe Lemn Cu Foita De Aur
Icoane Pictate Pe Sticla Cu Foita De Aur
Icoane Pictate Pe Sticla Cu Foita De Aur
Certificari
Certificari
Skyexpression.ro - contact
Contact - 0744.622.880
Foto Video Nunta - Verifica Disponibilitatea Instant
Verifica Data Instant

Curs De Programare - Nivel Mediu (carte)

review

Curs De Programare - Nivel Mediu (carte) - Atunci cand scriu o carte de programare pentru incepatori ma gandesc sa o construiesc incepand de la cele mai simple notiuni pe care le prezint teoretic mai putin, dar mai mult practic prin exercitii simple rezolvate si care pot sta la baza unor algoritmi mai complicati. Nu folosesc un limbaj sofisticat, de lemn, ci dimpotriva incerc sa ma apropii de cititor cu o abordare pragmatica ajutandu-l sa invete singur(a) programare de la zero. Pentru cumparatorii cartilor, temele pentru acasa de la fiecare capitol al oricarei carti de programare scrise de mine pot fi postate pe YouTube in dreptul videoclipului corespuunzator si o sa fiti corectat(a) punctual. Va urez succes rapid! Gabriel Braharu

Cartea Curs De Programare - Nivel Mediu este o urmare fireasca a cartii Curs de Programare Pentru Copii si/sau Incepatori - disponibila prin click aici.
Cartea "Curs de Programare - Nivel Mediu", ISBN 978-973-0-24788-6, autor Gabriel Braharu - inginer cu peste 20 ani de experienta in programare si manager la firma De Vis Software srl din Bucuresti - reuneste tehnici de programare in domeniul recursivitatii, backtracking-ului, pointerilor, listelor simplu si dublu inlantuite. Cuprinsul cartii il puteti citi mai jos pe aceasta pagina.

Curs De Programare - Nivel Mediu (carte)
ISBN 978-973-0-24788-6

Pret: 46 RON

Cum Cumpar?

Daca doresti sa cumperi cartea DOAR in format electronic (NU se livreaza fizic cartea), clic pe iconita de mai jos:
Curs De Programare - Nivel Mediu (carte)

Optiuni Livrare (se alege dupa completare date de facturare)

ridicare personala de la sediu

Ridicare personala de la sediu (cu programare anterior)
(Vezi Harta - zona Crangasi) Pret: 0 RON

ridicare personala din locker

Ridicare personala din locker (24 - 48 ore)
(Vezi Harta Lockers). Pret: 10 RON

Posta Romana (2 - 4 zile)

Posta Romana (2 - 4 zile)
Livrare la Oficiul Postal de care apartineti. Pret: 15 RON

Curier Rapid Sameday

Curier Sameday (24 - 48 ore)
Livrare la adresa Dvs. Pret: 24 RON

De ce sa cumpar aceasta carte?

  • Este mica, format A5 (15 x 21 cm), are 103 pagini, foarte portabila;
  • Reuneste tehnici de programare ca: recursivitate, backtracking, pointeri, liste simplu si dublu inlantuite;
  • Este utila cititorilor care au parcurs prima carte destinata incepatorilor si pe care o puteti gasi aici, elevilor de la liceele cu specializare matematica-informatica, studentilor, dar si candidatilor la admiterea in facultatile cu specializare informatica; este la fel de utila si pasionatilor;
  • Este usor de citit, are notiuni teoretice simple, exercitii rezolvate si exercitii propuse pentru acasa similare celor rezolvate;
  • Daca ati cumparat cartea puteti posta temele la videoclipul corespunzator de pe YouTube si veti fi corectat(a) punctual;
  • Urmareste invatarea limbajului pseudocod, care inseamna un mod universal de a crea algoritmi, algoritmi care pot fi apoi implementati foarte usor in orice limbaj de programare;
  • Dezvolta gandirea analitica;
  • Dezvolta creativitatea;
  • Ajuta la modul organizat de a gandi, la un pragmatism precoce;

Testimoniale

Lazar C. - Timisoara "Cartea si cursul video reprezinta pentru mine cel mai bun material pentru incepatori pe care l-am gasit pe internet. Cursul domnului Braharu este pe intelesul tuturor atragand atentie asupra punctelor importante si explicandu-le. Recomand aceasta carte tuturor celor care fac primii pasi in programare. Va multumesc pentru ajutorul acordat."


CUPRINS CARTE:
Capitolul 1. Recursivitate
1.1 Definitie, caracteristici, clasificare
1.2 Avantaje si dezavantaje
1.3 Functii matematic recursive
1.4 Memorarea pe stiva
1.5 Traducerea unui algoritm iterativ în unul recursiv
1.6 Tem? pentru acasa
Capitolul 2.Backtracking
2.1 Definitie, descriere algoritm
2.2 Permutari
2.3 Exercitii rezolvate (permutari)
2.4 Aranjamente
2.5 Exercitii rezolvate (aranjamente)
2.6 Combinari
2.7 Exercitii rezolvate (combinari)
2.8 Tema pentru acasa
Capitolul 3. Pointeri
3.1 Definitie, utilizare
3.2 Exercitii rezolvate
3.3 Tema pentru acasa
Capitolul 4. Liste
4.1 Definitie, clasificare
4.2 Liste simplu inlantuite (LSI)
4.2.1 Crearea unei LSI cu n noduri
4.2.2 Crearea unei LSI pana la citirea informatiei 0
4.2.3 Parcurgerea unei LSI si afi?area info din fiecare nod
4.2.4 Operatii cu noduri: stergere, inserare, modificare info
4.3 Liste dublu inlantuite (LDI)
4.3.1 Crearea unei LDI cu n noduri
4.3.2 Crearea unei LDI pana la citirea informatiei 0
4.3.3 Parcurgerea unei LDI si afisarea info din fiecare nod
4.3.4 Operatii cu noduri: stergere, inserare, modificare info
4.4 Liste circulare
4.5 Exercitii rezolvate
4.6 Tema pentru acasa
Bibliografie
 

Te-ar mai putea Interesa Si...


GatiosoftPowered by Gatiosoft srl. Copyright 2024
Suntem Online!