Filmari cu drona
SkyExpression.ro - Menu
Preturi Produse si Servicii
Preturi
Filmari cu Drona
Filmari cu drona
Foto Video Nunta
Foto Video Nunta
Extraoptiuni Nunta
Extraoptiuni Nunta
Efecte Speciale Dansul Mirilor
Efecte Speciale - Dansul Mirilor
Fotografie 360 Grade Nunta
Fotografie 360 Grade Nunta
Filmare 360 Grade Nunta
Filmare 360 Grade Nunta
Invitatii Nunta Personalizate Digitale Video
Invitatii Nunta Digitale Video
Invitatii Botez Personalizate Digitale Video
Invitatii Botez Digitale Video
Invitatii Nunta - Botez Personalizate Digitale Imagine
Invitatii Digitale Imagine
Caricaturist nunta
Caricaturist Nunta
Caricaturi Digitale
Caricaturi Digitale
Caricaturi La Comanda
Caricaturi La Comanda
Portrete in Creion
Portrete in Creion
Portrete Pictate in Ulei
Portrete Pictate in Ulei
Marturii Magnetice Instant
Marturii Magnetice Instant
Machetare Albume Fotocarte
Machetare Albume Fotocarte
Albume Fotocarte Premium
Albume Fotocarte Premium
Pachete Albume Fotocarte Premium
Pachete Albume Fotocarte Premium
Albume Fotocarte LUX
Albume Fotocarte LUX
Albume Fotocarte LUX
Pachete Albume Fotocarte LUX
Carti Programare Incepatori
Carti Programare
Software
Software
Webdesign
Webdesign
Tur Virtual 360 Grade
Tur Virtual 360 Grade
Fotografie De Produs
Fotografie De Produs
Fotografie De Produs 360 Grade
Fotografie De Produs 360 Grade
Icoane Pictate Pe Lemn Cu Foita De Aur
Icoane Pictate Pe Lemn Cu Foita De Aur
Icoane Pictate Pe Sticla Cu Foita De Aur
Icoane Pictate Pe Sticla Cu Foita De Aur
Certificari
Certificari
Skyexpression.ro - contact
Contact - 0744.622.880
Foto Video Nunta - Verifica Disponibilitatea Instant
Verifica Data Instant

Curs de Programare Pentru Copii si/sau Incepatori (carte)

review

Curs de Programare Pentru Copii si/sau Incepatori (carte) - Atunci cand scriu o carte de programare pentru incepatori ma gandesc sa o construiesc incepand de la cele mai simple notiuni pe care le prezint teoretic mai putin, dar mai mult practic prin exercitii simple rezolvate si care pot sta la baza unor algoritmi mai complicati. Nu folosesc un limbaj sofisticat, de lemn, ci dimpotriva incerc sa ma apropii de cititor cu o abordare pragmatica ajutandu-l sa invete singur(a) programare de la zero. Pentru cumparatorii cartilor, temele pentru acasa de la fiecare capitol al oricarei carti de programare scrise de mine pot fi postate pe YouTube in dreptul videoclipului corespuunzator si o sa fiti corectat(a) punctual. Va urez succes rapid! Gabriel Braharu

Cartea "Curs de Programare Pentru Copii si/sau Incepatori", ISBN 978-973-0-21849-7, autor Gabriel Braharu - inginer cu peste 20 ani de experienta in programare si manager la firma De Vis Software srl din Bucuresti - reuneste toate cursurile prezentate online de pe aceasta pagina si are la sfarsit si un test grila pentru autoevaluare. Urmareste invatarea schemelor logice si a limbajului pseudocod de la zero, cu exercitii rezolvate explicate clar si teme propuse pentru acasa in concordanta cu materia studiata la fiecare capitol. Structura pe capitole a cartii este data mai jos pe aceasta pagina. Este cartea pe care orice incepator in programare ar trebui sa o citeasca prima data si sa rezolve toate temele, inainte de a parcurge orice sintaxa a unui limbaj de programare .

Pentru aceia care deja au parcurs aceasta carte sunt mai multe carti disponibile pe acest site scrise de acelasi autor, fiecare carte cu suport audio/video pe YouTube gratuit. Daca cumparati pachete de carti de programare sunt reduceri de pret fata de pretul la bucata al cartii.

Curs de Programare Pentru Copii si/sau Incepatori (carte)
ISBN 978-973-0-21849-7

Pret: 46 RON

Cum Cumpar?

Daca doresti sa cumperi cartea DOAR in format electronic (NU se livreaza fizic cartea), clic pe iconita de mai jos:
Curs de Programare Pentru Copii si/sau Incepatori (carte)

Optiuni Livrare (se alege dupa completare date de facturare)

ridicare personala de la sediu

Ridicare personala de la sediu (cu programare anterior)
(Vezi Harta - zona Crangasi) Pret: 0 RON

ridicare personala din locker

Ridicare personala din locker (24 - 48 ore)
(Vezi Harta Lockers). Pret: 10 RON

Posta Romana (2 - 4 zile)

Posta Romana (2 - 4 zile)
Livrare la Oficiul Postal de care apartineti. Pret: 15 RON

Curier Rapid Sameday

Curier Sameday (24 - 48 ore)
Livrare la adresa Dvs. Pret: 24 RON

De ce sa cumpar aceasta carte?

  • Este mica, format A5 (15 x 21 cm), are 108 pagini, foarte portabila;
  • Reuneste toate cursurile online prezente pe aceasta pagina;
  • Este utila atunci cand nu aveti la indemana internetul pentru a urmari online cursurile GRATUITE;
  • Daca ati cumparat cartea puteti posta temele la videoclipul corespunzator de pe YouTube si veti fi corectat(a) punctual;
  • Este usor de citit, are notiuni teoretice simple, exercitii rezolvate si exercitii propuse pentru acasa, test grila de autoevaluare cu raspunsuri;
  • Dezvolta gandirea analitica la copii;
  • Dezvolta creativitatea;
  • Ajuta la modul organizat de a gandi, la un pragmatism precoce;

Testimoniale

Lazar C. - Timisoara "Cartea si cursul video reprezinta pentru mine cel mai bun material pentru incepatori pe care l-am gasit pe internet. Cursul domnului Braharu este pe intelesul tuturor atragand atentie asupra punctelor importante si explicandu-le. Recomand aceasta carte tuturor celor care fac primii pasi in programare. Va multumesc pentru ajutorul acordat."


Agenda CURS 1:
1. ALGORITM
1.1 Definitie; Caracteristici
1.2 Date de intrare / iesire
1.3 Schema logica
1.4 Limbaj pseudocod si Limbaje de programare
2. EXEMPLE DE EXERCITII REZOLVATE
3. TEMA PENTRU ACASA


 

Agenda CURS 2:
1. TIPURI DE DATE
2. OPERATORI LOGICI
3. STRUCTURI ALGORITMICE
3.1 Structura lineara
3.2 Structura alternativa simpla (daca…altfel)
3.3 Structura alternativa compusa (selectie in functie de variabila)
3.4 Structuri repetitive (cu pas initial si final, cu numar cunoscut si necunoscut de pasi
4. EXEMPLE DE EXERCITII REZOLVATE
5. TEMA PENTRU ACASA
 

Agenda CURS 3:
1. ALGORITMI DE BAZA
1.1 Lucrul cu cifrele unui numar intreg; operatorii DIV si MOD
1.2 Impartirea in cifre a unui numar intreg; suma cifrelor numarului
1.3 Verificarea unui numar daca este palindrom (1221; 2552; 343 etc.)
1.4 Verificarea unui numar daca este patrat perfect
1.5 Verificarea unui numar daca este prim
1.6 Verificarea unui numar daca este perfect (egal cu suma divizorilor sai: 6=1+2+3)
1.7 Determinarea cifrei minime/maxime dintre cifrele unui numar intreg dat n
2. EXEMPLE DE EXERCITII REZOLVATE
3. TEMA PENTRU ACASA


 

Agenda CURS 4:
1. TABLOURI UNIDIMENSIONALE (VECTORI) – ALGORITMI DE BAZA
1.1 Declararea, citirea si afisarea unui vector
1.2 Determinarea minimului/maximului dintre elementele unui vector
1.3 Verificarea unui vector daca are elemente distincte
1.4 Sortarea elementelor unui vector: metoda bulelor
1.5 Cautarea unei chei k printe elementele unui vector (cautare secventiala si cautare binara)
1.6 Vectori ca multimi si operatii cu multimi: intersectie, reuniune, diferenta, produs cartezian
1.7 Suma/produsul elementelor unui vector
2. EXEMPLE DE EXERCITII REZOLVATE
3. TEMA PENTRU ACASA
 

Agenda CURS 5:
1. TABLOURI BIDIMENSIONALE (MATRICE) – ALGORITMI DE BAZA
1.1 Declararea, citirea si afisarea unei matrice
1.2 Determinarea minimului/maximului dintre elementele unei matrice
1.3 Verificarea unei matrice daca are elemente distincte
1.4 Operatii cu matrice: adunarea si inmultirea matricelor
1.5 Interschimbarea a doua linii sau coloane intr-o matrice
1.6 Schimbarea liniilor cu coloanele intr-o matrice (transpusa matricei)
1.7 Matrice patratice: diagonala principala, secundara, zone delimitate de cele doua diagonale
2. EXEMPLE DE EXERCITII REZOLVATE
3. TEMA PENTRU ACASA
 

Agenda CURS 6:
1. SIRURI DE CARACTERE – ALGORITMI DE BAZA
1.1 Functii des utilizate
1.2 Verificarea unui sir de caractere daca este palindrom (ex: “RADAR”)
1.3 Cautarea unui nume intr-un sir de caractere
1.4 Verificarea unei parole prin reintroducere
1.5 Inversarea a doua cuvinte intr-un sir de caractere
1.6 Criptarea simpla a unui sir de caractere cu ajutorul unei chei private
1.7 Decriptarea simpla a unui sir de caractere cand cunoastem cheia privata
2. EXEMPLE DE EXERCITII REZOLVATE
3. TEMA PENTRU ACASA

 

Agenda CURS 7:
1. TIPURI DE DATE STRUCTURATE - STRUCTURI
1.1 Definitie, clasificare
1.2 Structura simpla: declarare, citire, afisare
1.3 Structura compusa: declarare. citire, afisare
1.4 Structura cu variante: declarare, citire, afisare
1.5 Afisarea candidatilor admisi la liceu in ordine descrescatoare a mediilor
1.6 Calculare stocuri de marfa necesare in magazia de produse
1.7 Calculare venituri din ore suplimentare lucrate, adaugate la salariul de baza
2. EXEMPLE DE EXERCITII REZOLVATE
3. TEMA PENTRU ACASA

 

Agenda CURS 8:
1. FISIERE
1.1 Definitie, clasificare
1.2 Deschidere fisier in modul citire
1.3 Deschidere fisier in modul (re)scriere
1.4 Deschidere fisier in modul adaugare la sfarsit de fisier
1.5 Citirea/scrierea unui vector dintr-un/intr-un fisier
1.6 Citirea/scrierea unei matrice dintr-un/intr-un fisier
1.7 Scrierea rezultatelor la admitere intr-un fisier sub forma tabelara
2. EXEMPLE DE EXERCITII REZOLVATE
3. TEMA PENTRU ACASA

 

Agenda CURS 9:
1. SUBPROGRAME
1.1 Definitie, utilizare, clasificare, constructie
1.2 Variabile locale si variabile globale, vizibilitatea acestora
1.3 Parametrii subprogramelor. Parametri formali (declarativi) si parametri actuali (efectivi)
1.4 Transmiterea parametrilor prin valoare si prin referinta
1.5 Functii
1.6 Proceduri
1.7 Subprograme mixte
2. EXEMPLE DE EXERCITII REZOLVATE
3. TEMA PENTRU ACASA
 

Te-ar mai putea Interesa Si...


GatiosoftPowered by Gatiosoft srl. Copyright 2024
Suntem Online!